دختر رویاهای من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شیک چت شیک ترین چت روم ایرانی
به قلبم بیا
به قلبم بیا
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر رویاهای من و آدرس mamannafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 75372
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مامان نفیسه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 13:14 :: نويسنده : مامان نفیسه

دختر عزیزم اولین حمام رو با بابا و مامان نفی در 23 روزگی رفتی با اینکه من می ترسیدم بابا رضا می گقت نترس، کاری نداره، البته تو هم خوب همکاری کردی صدات در نمی اومد،حمام کردن رو خیلی دوست داری آخه تو خوبی و ممیژی.

 
یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, :: 17:4 :: نويسنده : مامان نفیسه

پانیذ قشنگم قرار بود تو 2 دی به دنیا بیایی اما در سونوگرافی آخر دکتر گفت که مایع آمونیوتیک به 6-7 رسیده و برای اینکه بچه به خشکی نیفته باید 4-5 روز زودتر به دنیا بیایی برای همین 26 آذر من بیمارستان بستری شدم و 27ام آذر ساعت 9 صبح تو به دنیا اومدی و به همه ی انتظار های ما پایان دادی دختر گلم، خانم دکتر شما رو به روش اسپینال که یه نوع بیهوشی موضعیست به دنیا آورد من اون موقع بهوش بودم و صدای گریه شما رو شنیدم خانم دکتر گفت که شما تپل مپل هستی و چشمی گفت که 3400 گرم هستی قربونت برم ولی بعد که پفت خوابید و وزنت کردن گفتن 3070 گرمی و قدت 49 سانتیمتر و دور سرت 32/5 سانتیمتره،  بعد 2 روز ما تو بیمارستان بودیم و دکتر گفت که شما زردی گرفتی، گروه خونی من A+ و بابا رضا B+ و گروه خونی شما AB+ شد، خلاصه بعد یک هفته از بیمارستان مرخص شدیم، وای اگه بدونی من و بابا رضا و بقیه خیلی خوشحال بودیم از اینکه خدا یه گل ناز و خوشبو رو به ما هدیه داده. 

عزیزم اول دی وقتی بیمارستان بودیم بند نافت افتاد، 3 دی برای اولین بار حمام رفتی با مامان فرح،  4 دی اولین چکاپ رو  با خاله نیره بردیمت پیش  دکتر سیامک بسیم فرد که مطبش چهارراه طالقانیه قراره که دکتر شما بشه آخه کارش حرف نداره.

 
چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 11:12 :: نويسنده : مامان نفیسه

پرنسسم خوش اومدی به دنیا!

روزی که تو آمدی...

آن روز را خوب به یاد دارم، 27 آذر ساعت 9 صبح

ترنم طربناک گریه ی تو مرا به خود آورد

زیباترین موسیقی که در عمرم شنیدم

تو آمدی و آفتاب دمید...

و من با ناله شیرین در دل گفتم: " خدایا شکرت "

 

 گل از شاخه تابید خورشیدوار...